Întrebări și răspunsuri

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil, aici, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare.

Daca ai incercat sa folosesti un card cadou razuibil asigura-te ca ai introdus parola corecta. Daca nu stii parola, intreaba persoana care ti-a oferit cardul cadou. Daca ai incercat sa aplici pe o comanda un card cadou castigat intr-o campanie, verifica daca produsul pe care vrei sa il comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie. Daca produsul face parte din categoriile participante la campanie si nu reusesti sa aplici cardul cadou pentru plata comenzii, te rugam sa ne contactezi la numărul de telefon +40 728 929 355

Pentru recuperarea cardului cadou, completeaza Formularul de sugestii mentionand adresa de e-mail asociata contului tau din site. In baza solicitarii tale, un consultant va retrimite mesajul ce contine cardul cadou. Atentie, daca adresa de e-mail nu coincide cu cea asociata contului tau din site, cardul cadou nu va fi retrimis.

Contacteaza-ne la numarul de telefon +40 728 929 355, sau prin e-mail completand formularul disponibil in sectiunea Reclamatii & Sesizari , si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc”;
c) Poti verifica direct din contul tau Place of Display traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

Pentru produsele vandute de Place of Display, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client Place of Display. Daca ai comandat un produs vandut de catre un partener Place of Display, comanda ta va fi livrata prin curier in aproximativ 24-48 de ore. Termenul concret de livrare iti va fi comunicat de catre partenerul Place of Display.

Daca returul se efectueaza in perioada de valabilitate a cardului cadou, acesta se reactiveaza dupa emiterea facturii de stornare, si vei putea refolosi seria cardului cadou. Daca stornarea este efectuata dupa finalizarea perioadei de valabilitate, reducerea aferenta cardului cadou nu va mai fi disponibila.

E-mail: office@placeofdisplay.ro
Telefon: +40 728 929 355
Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate aici.

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Place of Display, in contul indicat la completarea formularului 30 de zile drept de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

Cardul cadou se trimite pe adresa de e-mail mentionata in comanda, dupa facturarea acesteia. In cazul in care ai verificat atat folderul inbox, cat si folderul spam, si nu ai primit cardul cadou, iti recomandam sa ne contactezi completand formularul de aici .

Autentifica-te in cont. Acceseaza rubrica “Garantiile mele” din meniu si selecteaza produsul pentru care doresti garantia. Apasa pe “Descarca” si salveaza documentul. In cazul in care nu exista un certificat de garantie in contul tau si nu ai gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul de reclamatii si sesizari in maxim 48h de la primirea coletului.

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata poti descarca factura din contul tau de client. Intra in sectiunea Istoric comenzi & facturi din cont, selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o. De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un email cu detaliile de livrare, din care vei putea descarca si factura.

Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs de pe site cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original.

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Pentru a vedea ce condiții trebuie să îndeplinească produsul pe care vrei să îl returnezi și care sunt pașii de urmat, citește politica de retur a partenerului Place of Display de la care ai cumpărat produsul.

Intră în pagina produsului, dă click pe numele partenerului Place of Display și vei fi direcționat(ă) în pagina dedicată, unde vei găsi toate informațiile necesare.

Produsele cumparate de la partenerii Place of Display se pot returana doar urmand pasii de mai jos:

  1. Completează formularul de retur, asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.
  2. În formular, alege una dintre opțiunile de retur: schimb cu același model (schimb de mărime sau culoare), schimb cu un produs diferit vândut de același partener Place of Display sau rambursarea sumei plătite la cumpărare.
  3. După aprobarea cererii, partenerul Place of Display va trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.

In cazul in care consideri ca produsele pe care le-ai cumparat de la unul sau mai multi parteneri Place of Display nu sunt conforme sau nu corespund asteptarilor tale, te rugam sa completezi formularul de aici.

Retur pentru produsele Fashion

  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit, nepurtat, fără pete sau rupturi. Returul se realizeaza exclusiv prin curier, dupa completarea formularului de retur.
  • Costul de transport pentru retur se regaseste in pagina dedicata seller-ului.

Cardul cadou nu poate fi adaugat dupa trimiterea comenzii. Pentru a-l utiliza trebuie sa refaci comanda.

Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic. In cazul in care comanda se inregistreaza online soldul nu se aplica automat, de aceea te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon +40 728 929 355 pentru modificarea rambursului.

In cazul produselor achizitionate de la partenerii nostri din Place of Display, veti primi la livare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul: +40 728 929 355

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Reclamatii & Sesizari. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

In cazul in care ai pierdut certificatul de garantie si nu exista unul in contul tau de client, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul disponibil in sectiunea Reclamatii & Sesizari .

Nu, pe Place of Display plata in rate nu este disponibila.

AI COMANDAT UN PRODUS DE LA NOI? LASA-NE UN REVIEW! 

Ne dorim sa aflam parerea ta despre experienta cu produsele comandate de pe site-ul Place of Display. Fie ca esti foarte multumit de comanda sau ai intampinat dificultati, review-ul tau ne ajuta sa ne imbunatatim pe zi ce trece.

Iti oferim cu drag cateva sfaturi de care te incurajam sa tii cont atunci cand redactezi un review:

  • Transmite-ne motivul pentru care ti-a placut/ nu ti-a placut produsul.
  • Spune-ne daca produsul se ridica la nivelul asteptarilor tale.
  • Incearca sa fii cat mai detaliat in exprimare, fara a include link-uri externe sau informatii referitoare la pret si competitie.
  • Spune-ne daca si din ce motiv ai recomanda produsul si altor clienti.

Exista situatii in care review-urile pot fi respinse pentru nerespectarea unuia sau mai multor criterii din cele de mai jos. Asigura-te ca acestea nu sunt incluse in mesajul tau.

  • Limbaj neadecvat:

Evita folosirea unor termeni care pot jigni sau afecta alti utilizatori si incearca sa transpui mesajul intr-un limbaj prietenos.

  • Date personale:

Ne preocupa confidentialitatea datelor personale. De aceea, te rugam sa nu incluzi in review informatii legate de adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.

  • Referire la firma concurenta sau link extern:

Ne place concurenta, dar preferam sa o tinem la distanta. Te rugam nu faci referire in review la alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii si sa nu incluzi URL-uri din alte site-uri comerciale.

  • Informatii legate de pret:

Preturile nu se schimba dupa cum bate vantul, insa ele pot intra la apa in functie de anumite perioade promotionale. De aceea, te rugam sa nu incluzi in review acest tip de informatie, intrucat pretul poate diferi in momentul vizualizarii produsului de catre alt client.

  • Incadrare gresita a continutului:

Ne dorim sa raspundem tuturor nelamuririlor tale, insa aceasta sectiune este destinata strict review-urilor de produs. Daca ai intrebari, te rugam sa le adresezi in categoria “Suport Online” si echipa Place of Display te va ajuta cu un raspuns in cel mai scurt timp.

  • Continut in limba straina:
    Limba noastra-i o comoara, de aceea vrem sa o folosim pe toate caile de comunicare. Ajuta-ne cu un review in limba romana pentru a ne face intelesi in randul tuturor utilizatorilor. Exceptie fac expresiile sau cuvintele de provenienta internationala utilizate pe o scara larga (ex: mouse, notebook, etc.)
  • Spam:

Apreciem ca esti prezent pe site-ul nostru si speram ca esti multumit de produsele Place of Display. Te invitam sa folosesti aceasta sectiune pentru a comunica strict informatii legate de produsele pe care le-ai comandat.

  • Continut dublat:

Ne plac review-urile detaliate, dar… nu e nevoie sa fie si dublate.

  • Detalii ce nu tin de produs:

Review-ul tau este foarte important pentru noi si clientii nostri. De aceea, te rugam sa incluzi aici cat mai multe detalii care sa se refere strict la produsul pe care l-ai achizitionat (ex: caracteristici, mod de utilizare etc.).

  • Review fara continut:

Vrem sa aflam parerea ta. Te invitam sa impartasesti aici experienta cu produsele pe care le-ai comandat de la noi (ex: caracteristici, mod de utilizare etc.).

  • Sesizare:

Daca vrei sa faci o sesizare, te rugam sa folosesti Formularul de Reclamatii si Sesizari. Echipa Place of Display te va contacta in scurt timp pentru a iti oferi o solutie.

In momentul inregistrarii unui anumit Review / Comentariu pe Site, Utilizatorii / Clientii / Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Afla mai multe informatii in sectiunea 15 din Termeni si Conditii.

Informatiile tale confidentiale sunt extrem de importante, iar accesul la acestea trebuie facut doar de catre entitati legitime, care au primit acordul tau explicit. Din pacate, metodele de obtinere frauduloasa a informatiilor personale si bancare s-au inmultit in ultimii ani. De aceea, am creat aceasta pagina pentru a te ajuta in protejarea datelor tale impotriva actiunilor de phishing

Ce inseamna “phishing”?

In esenta, “phishing”-ul este o inselaciune desfasurata in spatiul electronic. Aceasta are scopul de  obtine date personale de identificare sau date bancare, prin intermediul unor mesaje electronice care mimeaza entitati oficiale.

Cum identifici actiunile de phishing

De cele mai multe ori, actiunile de phishing sunt de doua tipuri. Primul dintre ele este reprezentat de concursuri, fiind si cea mai raspandita forma. Utilizatorii sunt indemnati sa se inscrie prin acordarea datelor confidentiale, sub pretextul premiilor garantate (telefoane mobile, console gaming, carduri cadou sau alte produse foarte populare).

Al doilea tip de actiune de phishing consta in primirea de mesaje din partea unui serviciu ce solicita actualizarea datelor de identificare, pentru a evita stergerea contului. Toate aceste mesaje mimeaza foarte bine aspectul si modul de adresare al serviciului real, motiv pentru care trebuie sa te asiguri de anumite lucruri atunci cand acorzi datele tale personale.

Ce masuri de siguranta poti lua atunci cand acorzi date confidentiale

Primul lucru pe care trebuie sa il stii este ca informatiile confidentiale, in special cele bancare (numar card, data expirare, cod CVV, PIN), nu vor fi solicitate vreodata nici de entitatile financiare, nici de magazine online precum Place of Display.

Iti recomandam sa eviti concursurile cu conditii de participare prea bune ca sa fie garantate. Cel mai frecvent mecanism intalnit in astfel de actiuni de phishing este abonarea la newsletter si castigarea garantata a unui card cadou.

Cumpara intotdeauna de pe website-uri cunoscute, ce contin elementele de securitate pe care le poti identifica rapid. Acestea sunt:

  • Conexiune securizata, marcata prin simbolul unui lacat inchis. Acesta este afisat inaintea adresei website-ului;
  • Conexiune securizata HTTPS, marcata prin prezenta protocolului https://, afisat inaintea adresei website-ului;
  • Adresa reala a website-ului, in cazul nostru https://placeofdisplay.ro/.

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.